Jobb och regn...

Det första jag såg var sandras kommentar så jag sprang ner på Statoil o köpte aftonbladet med klick där jag är med på några miniatyrbilder på söta Oksanas krönika. Jag ser dock ut som ett helveto men skit i det :) Imorgon är det midsommar och det verkar som om jag bli i Påarp då, min baby är ju hemma och mina föräldrar ska också dit osv... Sen har Tessan fest lite längre bort där många söta brudar är så dit kan man ju alltid dra sig om man känner för det :) Så mina babes i Tylö får ha det så mysigt med sina pågar :) Jag har ju en nu också! Haha, ingen fotbollsänka mer...

Sitter och väntar på mina päron som verkar ha kört vilse eller nåt... Men men... Saknar dom sååå.
ÅH NU KOM DOM! Ska pussas och kramas lite nu! Hejdååå och ha en trevlig midsommar!
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0