Jobb och jobbiga kunder

Jobbat från 12 - 20 idag och har varit väldans trött då jag och andy försökte oss på att sova i min lilla 120 säng och har mestadels knuffats om plats och täcke i sängen.. Haha, men jag tyckte ändån det var mysigt, like old times. Sen har jag kanske haft 10 jobbiga/otrevliga kunder idag och jag orkar inte... Blöö.. Hoppas det blir bättre imorgon. Ska upp tidigt... Jag och alex sitter här hemma som två data nördar och kollade precis på pussycat dolls. Nej om man skulle kolla lite mer tv sen sussa sängen :)


Visst är de heta?

sleep tight.
can't wait for jenna to come, i am starting a dayplanner now ;)
xoxo

Kommentarer
Postat av: Jenna

oooooohhhhhhhhh im so excited!!! :) xx

2008-06-25 @ 22:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0