I AM BACK FROM THE BIG SWEDISH PARTY

Åh vad jag har haft det bra. Snacka om att byta livsstil för en vecka. Helt sjukt. Allting har bara serverats och fixats framför ögonen på en. Verkligen en skön "heja-sverige  semester". Jag vet inte vart jag ska börja. Har gjort så mkt. Alla var super super trevliga och vi har haft så mysigt och roligt varje dag. Vi har shoppat, varit uppe på berg och käkat lunch, varit på Hitlers Örnnäste, vi har fikat, käkat underbara middagar, varit på sightseeing i salzburg samt shoppat där, vi har åkt linbana, vi har druckit goda viner, vi har hejat fram sverige till vinst åtminstone en gång och kännt av den underbara stämningen i både salzburg och innsbruck. Ja... Det har helt enkelt varit helt fantastiskt.

Hittade en bild på mig också i aftonbladet, rätt rolig artikel också. Visst är vi snygga i gult?
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/fotbollsem2008/gruppd/article2682024.ab

Fann många nya vänner men fastnade strongt för en söt liten sak vid namn Tina, vi delade rum och hade samma vanor och rättså lika tankar. Här kommer en bild på oss:


More to come...
Hoppas ni  haft en bra vecka... Själv ska jag försöka landa och försöka klura ut vad fan som händer på midsommar!?
xoxo

Kommentarer
Postat av: jenna

Hey hunny oh u look so nice in that pic n soooo brown!! ya gonna have to put some in english on here so i know what ya been up 2! iv just been off all week and it has been so nice! iv caught up with some old friends n seen some family!! ohhhh u will never guess where i went last night???..........Birdcage! it was really good but not the same without u!! miss n love u!! puss puss hej xx

2008-06-15 @ 23:39:23
Postat av: A*J

Om du undrar vad det var för psyko som drog i dig i lördags innan matchen, så var det jag.. Jag ber verkligen om uräkt för den incidenten. Mycket vin, lite sömn och massa Sverigekänsla gjorde mig mer knäpp än vanligt...

2008-06-16 @ 00:10:12
Postat av: Caroline

haha rolig artikel ;P

2008-06-17 @ 19:30:20
URL: http://carolinenordens.blogg.se/
Postat av: kajsa

alltså hur lyckas du bli sådär SJUKT brun? :O

2008-06-29 @ 00:26:55
URL: http://kajs.webblogg.se/
Postat av: kajsa igeeen

och kan du inte lägga upp ett inlägg då du berättar vad du använder för smink? =) använder du solpuder?

2008-06-29 @ 00:29:17
URL: http://kajs.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0