Åh vilken underbar dag

Solen skiner och här sitter jag iförd i en handduk efter en skön varm dusch och käkar fullkornsflingor med lättfil :) Ska snart iväg för ännu en härlig jobbdag, ikväll smäller det Sverige - Ryssland... Lite nervigt... Jag hoppas så på att dom vinner fast jag vinner på att dom förlorar om ni förstår ;) Idag drar Alexandra till Uppsala och jag har äntligen bestämt mig inför Midsommar, jag ska till Tylesand som en enda singelmänniska då alla andra är parvis... Så är det att va fotbollsänka som alla säger till mig, haha. Men men, det blir skoj ändån, mina närmsta vänner där ju! Ikväll ska vi hem till Emma ett stort gäng och glo fotboll och dricka lite vin och gossa. Igår var hela ligan här och jag, Issa o hennes pv käkade sushi, underbart gott måste jag säga. Nu måste jag sminka och klä på mig själv. Heja nu på Sverige ikväll, i will ;)

image
Vickan på stan, looking good.


xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0