Your smile is heavenly, I feel so much stronger now

Nu har min älskling lämnat landet, jag återser honom förhoppningsvis om tre veckor igen då jag tar mitt pick och pack och drar dit. :) Har jobbat idag, pussade hejdå på A imorse. Har haft ont i hela ryggen bara för jag har typ legat på honom hela natten för jag ville vara så nära som möjligt! Haha. Fy fan. Imorgon är det sista dagen av mitt 6-dagars pass sen är jag ledig på Onsdag. Så vi ska nog fira imorgon kväll med att dricka lite vin. Nu är jag hemma hos Carro, ska sova här. Tänkte gossa med varandra nu när man kan ;) Hihi, i love my girlie nights.

Detta är mina fulla sambos från i Lördags då jag dissade Pepes :)

Heta va??

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0