Sömn, fika och sushi

Hej hopp.

Igår blev det tacos och lite vin med tjejerna, vi hamnade till sist på Tisdagsklubben som verkligen förvånade mig positivt, hade jätte roligt och träffade många roliga människor. Sov till tolv idag, så sjukt skönt. Sen har jag träffat Tina i stan och fikat och snackat massor med skit :) Nu har jag precis klämt i mig en lunchbox sushi, det är ju sååå gott. Och nyttigt :)


Mumsigt


Jag har äntligen hittat sladden till min iPhone så nu funkar den igen :) Usch lägenheten ser ut som ett bombnedslag och jag orkar inte ens bry mig, ska nog kasta mig i sängen igen och läsa min bok "Asyl". Jag saknar redan min älsk, tur som det är så är det inte långt kvar tills vi ses igen. Han letar lyor till oss för tillfället. Spännande :)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0