Life is life is life is good

Fan vad livet är underbart ibland, man bara älskar att leva. Vaknade i min älsklings famn, där jag trivs bäst, och sen var det jobb som gällde. Har bara glidit runder idag och snackat skit, inget ansträngande jobb idag inte. Jag och Alex har hunnit as mycket nu efter jobb känner vi. Städat hela lägenheten, lagat tacos, ätit tacos, gått ut och gått, tagit ett kvällsdopp i havet, duschat och nu fixar vi naglarna. Imorgon är jag ledig och ska nog ner på playan :) Igår var vi på 25års fest hos Carolina, hade jätte trevligt. Efter det hittade jag min man i stan men vi drog hem och badade jacuzzi och somnade i varandras famnar.. Mys...Nu är han i Holland igen men jag beger mig förmodligen dit snart.

Lite bilder?


Lina öppnar presenter

Maria, Hanna och min Alex

Emma och Emma (caroline gömmer sig i mitten)

Allting blev kursiv text nu och jag vet inte varför.... Mer bilder?


Sötegötar

Emma gör "Ankmunnen"

Ett glatt gäng

Nej det blir nog bädden snart, ska bara vänta på att A ska ringa en pling :)
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0