Japp ni vet väl vad jag gjort idag?

Ja, jobbat! Helt rätt kära läsare. Sen har jag lagat en mega god soppa till mig och Alexandra, jag blev väldigt impad av mig själv! Massor av rotfrukter (morötter, broccoli, pepparot, nypotatis) samt strimlad kycklingfilé som tillagats i ugn innan den hamnade i grytan där jag hade slängt ner hönsbuljong och massor med vitlök. Jag blev faktiskt överraskad, så nu är vi mätta och belåtna, blir god lunch imorgon också. Imorgon ska vi till Perstorp (?) och grilla hemma hos lillis emma som är ensam hemma, ska bli mega mysigt, ska dricka lite vin och snacka skit hela natten hade vi tänkt, jag är ju ledig på torsdag så då blir det slappe :) På tordag kommer även två engelskmän och hälsar på, jennas pojk och hans trogne vän (som faktiskt ser svensk ut). De ska bo hos A så det ska bli skoj och träffa dom lite!

jenna, i was just writing that i made a really nice meal today (soup) and that ur wonderful boyfriend is comming with macka on thursday! soon u will be here too baby. kisses.


Såhär gott fick i det idag...

xoxo

Kommentarer
Postat av: jenna

oohh it looks nice hun! im liking the english on here haha!! thanks hun! yeah he is but typical jp is asleep n hasn't even packed! last min as always! wish i was coming with him but like ya said i will be there soon...drinking wine, smoking n having a good time with you!! xx

2008-07-02 @ 20:49:15
Postat av: jenna

jp has left now and im sad!! :( im all alone n i miss him already! xx

2008-07-03 @ 12:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0