I want a bathroom I can play baseball in

Hey hey hey!

Läget?

Jobbat jobbat och åter jobbat, alla är sååå trötta på det. En dag till sen imorgon kommer Jenna my love. (I can't wait for tomorrow jenna, iiiih). Ska jobba till fem sen hämta Jenna på flygplatsen sen blir det hem till Emma Härle och 25års fest! Wiii. Ska bli skoj. Em idag så har jag och Alex käkat räkor, päron och brie och gottat oss. Provat lite outfits och städat lite. Känner att morgondagen kräver full uppmärksamhet så jag ska hoppa i säng nu. Men här kommer bilder på mat och min söta sambo :)


Gottis...

Sötis...

Saknar min man...
xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag har läst att du har en iphone, tänkte bara höra med dig om du gillar den och är nöjd? Vad får du betala i månaden ungefär?? //Kram

2008-07-19 @ 00:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0