I AM SO PISSED OFF

I am gonna grow old at work while Jenna and Caroline is going sailing all day long... I hate it... Jag vill också ligga på båten och sola och gotta mig en heeeel låååång glassig solig dag som denna. Men neeeej, jag stänger hellre in mig i den mysiga Väla-bunkern. Blöö. Min man är i stan igen så man kanske får sig en nostalagitrip ikväll på le festival där vi träffades för exakt fyra år sen idag. Helt sjukt vad tiden bara rusar förbi, man blir nästan lite rädd.

Igår åkte vi till Höganäs och lunchade vid hamnen sen solade vi lite och mös.

Jag tar av mig mitt linne för att få lite sunshine..

Lilla smulan ville också vara med.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0