I am home från Båstad

Var ute i Båstad igår, har redan panik på alla "stekare", men skoj hade vi, satan i det. Bilder kommer imorgon, jag saknade min man så jag är hos honom ikväll..

Back to tatoos;

Amor vincit omnia
- Kärleken besegrar allt
Dum spiro, spero
- Så länge jag andas hoppas jag.
Festina lente
- Skynda långsamt.
Nemo sine vitio est.
- Ingen är utan fel.

Åh finns massor med fina ordspråk och citat. Kommer nog ta ett tag och bestämma mig.
Träffade min kärlek igår, Daniellas skor.. I MUST HAVE. Har bild på dom, kommer imorgon.

Lite mys nu.
xoxo

Kommentarer
Postat av: Alex

"Credo ut intelligam" - Jag tror för att jag ska förstå. Det tyckte jag var fint. Annars gillar jag: så länge jag andas hoppas jag.

2008-07-09 @ 13:05:32
URL: http://alexandraliving.blogg.se/
Postat av: Matilda

Såg att Andreas ska iväg igen. Följer du med honom?

2008-07-09 @ 21:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0