I am fighting

Känner att jag har bakterier i kroppen. Igår var jag totalt utslagen hemma hos päronen på soffan. Pregade i mig ipren och gnällde en massa för dem. Imorse mådde jag aningens bättre och har även idag levt på ipren, vatten och haft frossa samt värmeböljor och skit. Men jag kämpar, jag orkar inte bli sjuk! Jag orkar inte det. Lots to do. Imorgon ska vi hem till Tessan och mysa lite efter jobb och snacka skit. Sen i helgen tänkte jag gossa massa med min man innan han åker... Själv har jag jobbet kvar här hemma i tre veckor till sen tror jag att jag joinar honom och kollar läget i Holland :) Ut på nya äventyr! Hemmet, vännerna och familjen finns alltid kvar och faktiskt inte så långt bort som man ibland kan tro. Världen är trots allt inte så stor...

Andy, Mikaela och Björn stack precis. De har varit här hos mig och goss och kollat film och käkat onyttigt :) Alleballe ligger och sover och jag tänkte joina henne faktiskt. Ser SATC avsnittet när Carrie och Big gör slut för att han åker till Paris, så himla fint och sorgligt... Åh vad jag älskar den serien.. Nej the bed is calling..


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0