Helsingborgsfestivalen del 1

Slutade jobb vid åtta sen drog jag och Emma hem till mig där vi mötte Jenna, Caroline, Tilda, Hedvig och Hanna. Sen gick vi ut och åt i ett av kines-stånden och sen hamnade vi på "fun house" där min kära pv satt med släkt och vänner. Har varit där tills nu och pimplat cider, som vanligt gick man hem med en tråkig känsla av att sprit inte alltid är så jävla roligt. Folk kan bara bli så taskiga och sårande så det finns inte.

Ska sova nu med Jenna. Imorgon blir det playan och Alexandra kommer hem. :)
xoxo

Kommentarer
Postat av: alex

åå ggooss, saknar dig. ikv kommer jag. min tlefon e död. har ingen laddare, måste fixa det. men vi ses iaf ikv. love

2008-07-25 @ 11:31:09
URL: http://alexandraliving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0