WHAT I REALLY NEED RIGHT NOW

Känner mig frusen, tillochmed efter en varm dusch.
Känner mig kall, trots jag har höjt värmen på elementen.
Känner mig hängig, fast solen skiner idag.
Känner mig trött, fast jag sovit gott.

Jag har kommit fram till att jag verkligen behöver sol och värme. Okej solen skiner igenom några glimtar idag men det är fortfarande så kallt. Jag vill ligga på en strand och steka, gå ner i havet och svalka mig, inte behöva ta på mig 3 lager med tröjor varje dag eller bära strumpor, det är det jag behöver. Jag håller verkligen tummarna för Teneriffa i tre dagar, hade varit himmelrike för mig.

Mår fortfarande inte så bra idag dock, känns som om jag fortfarande har lite feber och hostar gör jag också. Måste bli frisk tills Sverige. Beställde precis tid hos Siw för att fixa håret när jag kommer hem, sms:ade även min moster om en ansiktbehandling då jag såg förskräckt i speglen i solljuset att jag behöver en!

This is where I wanna be:
image912

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0