Times Square can't shine as bright as you

Ja, det är vinter. Någon skrev en kommentar om att jag inte verkar vara lika glad i min blogg och det är nog lite sant. Varje år vid denna årstiden så hamnar jag i en svacka då jag tycker allting är tråkigt, kallt och typ meningslöst. Svackan är inte lika stor detta året som det har varit många andra år men vem kan vara mega glad i detta väder och mörker? Jag behöver typ ljusterapi eller nåt. Solarium funkar tydligen lite. Kanske ska lägga mig i ett sånt? I kväll ska jag och min familj hem till Andreas och käka. Ska bli mysigt. Sen imorgonkväll åker vi tillbaka igen. Känns som om jag kommer pendla ännu mera nu när jag är arbetslös. Och det jag vill kära vänner är mer besök!!  Caroline, Fanny och resten?! Nu har jag fritid så det räcker och blir över. Jag ska förmodligen signa upp mig för en kurs på datan och börja träna med Jenna back home. Ska bli smal! Hopefully!

Jag och Andy var inne hos Jakob och Kajsa i deras nya hus eller stora gård. Jätte mysigt verkligen. Och lilla Axel bara växer och växer. Så söt. Carro jobbar både idag och imorgon så jag hinner förmodligen inte se henne. Sen alla mina andra vänner bor typ inte i HBG eller jobbar... Så ja... Jag och pappa har precis käkat omelett som vi kokade ihopa tillsammans, gottis!

Love this song:

Hey there Delilah
What's it like in New York City?
I'm a thousand miles away
But girl, tonight you look so pretty
Yes you do
Times Square can't shine as bright as you
I swear it's true

Hey there Delilah
Don't you worry about the distance
I'm right there if you get lonely
Give this song another listen
Close your eyes
Listen to my voice, it's my disguise
I'm by your side

image856
I miss the big apple...

KISSES

Kommentarer
Postat av: carro

i miss it toooooooooo!

2008-01-07 @ 21:01:33
Postat av: Mathilda

AWWWE älsklingen! Så du ÄR HEMMA?? har inte riktigt förstått din blogg så nu har jag typ gått in hela tiden för att kolla...... för ringa kom jag på först nu att jag kunde gjort... prut o bajs, jag är trött i huvet... men fick mig just ett litet skratt här vid datorn... is maybe line the big apple, jag kopplar sent idag förstår du;) hhahahahahha! Anyways, jag är ldsen för allt med jobbet! Sköt om dig baby jag hejjar på!!!! Puss Puss Puss

2008-01-07 @ 21:27:26
Postat av: Fanny

håll ut gumman , im coming !

2008-01-08 @ 10:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0