Saturday night


Hey!!

Har legat och degat i soffan med Andy hela dagen, ska dock iväg nu till Trafford Centre med Jenna och kolla läget, mest för att röra på våra lata rövar. Haha. Igår blev det HA!HA bar och en sväng om på Label. Mega tråkigt ute så vi gick hem och la oss och sussa istället. Idag ska andy nog med grabbarna så jag och Jenna tänkte ta för oss av allt som blev över i spritväg här hemma, familjen Granqvist hade lämnat en del + att jag har lite sparkling wine sen sist också. :) Men blir nog en lugn Lördag. Lite vin och snack här hemma sen kanske en liten barrunda. Jenna är trött efter att ha jobbar 4 nätter i rad, and I understand. We love HA!HA!

image860

Denna bilden är tagen under lägenheterna där vi bor och där vi alltid hänger, på HA!HA! bar och dricker vin! Faktiskt mega mysigt, vår lokala pub (lite finare än en pub dock). :)

Nej. Nuså!
KISSES

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Det var så lite så :)
Jag arbetar på förskolan (dagiset), om hon hoppar in och jobbar på fritids så är det nog på skolan :) Inget namn jag känner igen iaf.

2008-01-12 @ 21:30:18
URL: http://corneliahbg.blogg.se
Postat av: rose

passa dej jag har satt märke på flaskorna. ( Haha )
hoppas ni hade kul
kram rose

2008-01-13 @ 14:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0