Och här kommer 2008!

Jahapp, nytt år och nya förväntningar...
Vad ska man förvänta sig under detta kommande året? Allvarligt talat så har jag ingen aning. Man vet aldrig vad som händer inom fotbollsvärlden, vem vet om man bor i ett annat land inom ett år? Jag funderar på att jobba nån månad till och samla pengar sen bara njuta tills jag åkerr tillbaka till Sverige, för jag hade ju tänkt jobba hemma nästan hela sommaren. Det kommer till 99% bli Paris med Caroline och hälsa på Tilda. Massa roliga småtripps i sommar... Och vad mer... Ja, vad har 2008 att erbjuda? Det är väl bara att vänta och se. Jag vet iallafall att 2007 har varit ett händelserikt år och ju mer man vågar ju mer lär man sig på vägen.

Idag råkade jag sova till halv ett. Mamma kom då in och väckte mig, så stack jag mamma och pappa till Väla och lullade lite och ikväll ska vi käka kinamat. Jag mår lite sidådär med min förkyldning men jag är rätt sugen på att gå ut en sväng imorgon om jag mår lite bättre då. Ska texta lite vänner och se vilka som är sugna. Nyår kanske sög musten ur dem. Ska förmodligen träffa min Mikie imorgon på en fika, mys!

Idag spelar Wigan mot Liverpool borta... Jag saknar att gå på matcher, har ju inte kunnat gå på nån de senaste månaderna pga mitt jävla jobb liksom...

Här kommer lite bilder från nyår hemma hos Carro:
image844

image845image846image847image848image849image850


     

Massor med sjuka lekar och god dricka. Så skoj att mina gamla klasskompisar (butchers in crime) också kunde komma. Det kan inte gå fel med er. :) Nu ska jag fika med mina päron.

KISSES

Kommentarer
Postat av: bonnie

det var hur kul som helst hela kvällen och framförallt att träffa dig! vi ses snart igen :)
puss miss butch

2008-01-02 @ 21:28:59
URL: http://bon.blogg.se
Postat av: Fanny

GOTT NYTT ÅR VÄNNEN

2008-01-02 @ 22:55:10
Postat av: Mathilda

Ja jag säger bara det; Vilka snyggingar o vilket ös! Nyår var ju bara FANTASTICO! O soff hängandet dagen efter var ommöjligt ännubättre;9 med tanke på måendet! Tack för igår med min sköna o välkommen hem tillManne, hoppas vi ses snart igen. Paris in the spring i allaf all! Pussilull mitt snuttegull

2008-01-04 @ 16:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0