Någon gång måste jag ju...

Sitter och kollar lite utbildningar, hittade en grym utbildning som bara var på ett år, blev helt i extas för jag trodde att den låg i perfekta och nära malmö men efter att ha läst vidare var den i sthlm. Då blir allt så jobbigt med boende och bla bla bla. Jag känner att jag vill plugga snart, kanske inte detta året men iallafall kolla upp lite alternativ. Jag gillar ju grafisk design så sjukt mkt men kan också tänka mig typ massage/hudvård och jobba på tex spa och så. Bli bra på UV - naglar och makeup osv.. Ska snacka lite med min moster som gått en hudvård / massage and shit utbildning... Tror hon gick den i HBG och att den inte var så himla lång. Det kan man liksom jobba med överallt! Nu måste ni hjälpa mig, Vad tror ni jag hade passat som? Har ni några tips?

image890

Tänkte fixa mig och dra ut en sväng, måste köpa inpackning, nån färg till mitt hår som blev bajs igår och lite sånt. Kallt och blåsigt ute... Usch!

KISSES

Kommentarer
Postat av: Michaela

Vad var det som blev bajs med ditt hår gumman? Jag tycker du ska hålla på med händer. Det är så mysigt när du tar på ens händer. Du är så mjuk och go :)!

2008-01-21 @ 16:27:45
Postat av: johanna

det finns en ettårig i köpenhamn!

2008-01-21 @ 18:07:08
Postat av: Anonym

där finns en bra hudterapeut utbildning i köpenhamn. som jag nog ska börja på om ett år eller ngt ;) den är nog 2 eller 3 år. men ska vara grymt bra och rolig :) annars finns de gilda skolan i malmö som inte var mega lång. :) kanske pluggar till hudterapeut samtidigt en dag soppan :P hahah Puss på dig

2008-01-21 @ 22:22:40
URL: http://alqvist.blogg.se
Postat av: Anonym

prostituerad kanske?

2008-01-23 @ 12:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0