Mycket fin film...

"P.S I LOVE YOU" var verkligen en söt, fin historia. Ögonen tårades verkligen upp några gånger där. Jenna snackade med Lindsay innan och hon berättade att hon hade verkligen stoorbölat tills någon på bion hade frågat; "Are you ok love?" Haha. Så mkt grät inte jag och Jenna men vi grät. Det är så hemskt när man förlorar någon men livet går vidare.

Iallafall, jag och Jenna ska på miniweekend (eller kanske inte weekend) måndag till tisdag! Ska till Sheffield och bo hos Lindsay och hennes rumskamrater! Ska ut och dricka lite drinkar och kolla in stan, Jenna har ju gått på universitetet där så massor av hennes vänner bor där, så jag fick hänga på! Jag har ändån inget bättre för mig verkar det som!!!!

Vickan i en shoppingpåse by the way;
vb2.jpg
Bild lånad av: PerezHilton.com

Sometimes I just want you to hold me tight
Make me warm at night
Tell me that everything is gonna be alright

KISSES

Kommentarer
Postat av: alex

baby. jag saknar dig jatte mkt. jag e i krabi nu o har i aaaas varmt... skojar inte. jag ringer dig nar jag kommer hem da ska vi snart ses langtar efter dig juuu pusss puss my love

2008-01-12 @ 11:19:18
URL: http://alexandraliving.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0