Jag har beställt en taxi... Nice to know huh?

Taxin kommer halv sex, vad ska jag göra så länge?

Håller på att laga lite pasta med Carbonara sås just nu, känner mig lite hungrig. Känner mig fortfarande lite ledsen men det är ju bara ett jobb! Åh ni som följer min blogg vet att jag inte tyckt det var så roligt. Jag menar, varför ska man spendera sina dagar och göra något som man inte egentligen trivs med eller gillar? Livet är för kort för att slösas bort på sånt. Självklart måste man jobba, jag vet inte vad jag ska ta mig till nu. Får verkligen inte shoppa eller nåt!!! Jag måste ha pengar till Paris i vår och jag vet inte om jag hinner jobba nåt innan det. Så de pengar jag har nu måste jag spara, NOT TUCH! Känner att det är onödigt att försöka hitta ngt annat här just nu för vi ska ändån hem i sommar, eller i vår. Och massa annat. Så jag vet inte, kanske kan jobba lite hemma eller nåt? Jag har ingen aning... Men allt löser väl sig, det brukar det. Som Andreas mamma sa, allting har en mening.

Usch vad hungrig jag är. Vet inte vad mer jag ska skriva, jag är uttråkad och kommer förmodligen spamma min egen blogg tills jag sticker ikväll. So long.

KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0