Ingenting

Först kom ingenting
Sen kom ingenting
Sen kom ingenting
Men ingenting, är ingenting


Dom djävlarna tog oss
En efter en
Dom ljög och bedrog oss
Med sanningen

Dom djävlarna tog min älskning, där
Från krönet av kullen
Kan jag se
Min förlorade värld



Idag har jag själv försökt sysselsätta mig. Tvättar för tillfället vit tvätt, ska strax käka lite frukost och glo ett avsnitt Gossip Girl och ett avsnitt DH, sen ska jag göra en lista för allt vi behöver handla hem, tvättmedel, städgrejer och mat. Sen ska jag städa lite sen borde Andy komma hem, då ska han fixa så vi får svenska kanaler direkt till teven så vi slipper titta genom datan och sen ska jag övertala honom att dra o handla. Så hoppas vi att denna dagen går snabbt. Längtar till helgen, först Wigan - Chelsea sen utgång! Wii. Ha en underbar dag.



Jag ska göra nånting
Jag ska slå er med häpnad
Gå över en gräns
Jag ska bryta mig ut


KISSES, xoxo

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0