I can't stand how much I love you... I hate that I love you so...

Åh jag och Jenna sitter här hemma och dricker vin och snackar livet... Livet.... Ja vad ska man säga??? Vad fan vill livet oss egentligen??? Jag vill bara krypa ner i min säng och ta bort alla känslor någonsin som kan såra mig.. Det är det alla är så rädda för, att bli sårade... ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖHHHHHHHHHHHHH! PLEASE DON'T STOP THE MUSIC BITCHES!!! Jenna ändrade musiken från sorglig till "independent music". We don't need anyone to make us feel good! Haha... Jag är bara så FED UP WITH EVERYTHING!!!!!


Now we're going to dance and wake our neighbours up! YEAAHH!!!!!!!!! "Don't hate the player hate the game?"
KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0