I AM BORED

image851

image852

image853

image854

image855

I'm Mrs. Lifestyles of the rich and famous
(You want a piece of me)
I'm Mrs. Oh my God that Britney's Shameless
(You want a piece of me)
I'm Mrs. Exta! Extra! this just in
(You want a piece of me)
I'm Mrs. she's too big now she's too thin
(You want a piece of me)

Älskar den sången
Tycker ändån att texten är cool



Nu ska jag sluta bloggspamma som en galning och städa lite, sen flyger jag över havet och hem igen! Där står förhoppningsvis Andy och väntar på mig! Sköt om er.

KISSES

Kommentarer
Postat av: Sara

Märks att du inte är lika glad som annars,följer din blogg ALLTID :) soo nice. Men vad jag skulle säga är att ta en dag i taget, så blir det som det blir. Du klarar de, i know ;)

2008-01-06 @ 18:18:11
Postat av: Michaela

Hej Gumman. Tillbaka till Sverige =)Om du har tid över får du gärna komma ner till Malmö. Håller helt med dig.. låter är fantastiskt! Äntligen slår hon tillbaka mot Media som är rent av "dumma" och som bara bryr sig om att sälja. Puss

2008-01-07 @ 09:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0