HOME IN MY GIRLIE BED

Jahapp så blev man hemskickad av sin pojkvän, jag hade tydligen hostat så mkt inatt så han inte ville sova med mig denna kommande natt. Haha. Men det är lugnt, alltid mysigt och kommer hem till sin egen säng. Mkt god mat hos Granqvistarna som vanligt.  Bokade precis en date med Bonnie imorgon, en mysig fika på förmiddagen sitter inte fel. Och Caroline min älskling, vi får ses nästa gång jag är hemma eller nästa gång du kommer till mig! Och Tildis, jag blir alltid lika glad för dina kommentarer, och om du är ledig imorgon på förmiddagen så ring om du vill hänga med på fikan!

Nu sa jag precis godnatt till min underbara mamma, ska in och sätta mig i vardagsrummet med pappisen och snacka skit. Brossan spelar hög musik och sitter vid datan som vanligt. Ibland är det bara så skönt att vara hemma. Älskar er så.

Sov så gott allihopa!
KISSES


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0