hej och hå

Vaknade efter några sms från Carro där hon bad mig att ringa henne, hon och tilda ska boka biljett hit ikväll och komma över min födelsedag!!! Snackade precis med Donna och jag ska boka en biljett till henne också!! Så det ska bli mega skoj och ha alla över på min födelsedag, can't wait!!! Ska visa dem en utekväll i Manchester på Lördagen sen bakisdag på Söndag och Måndag blir det shopping!!!! Är dock mer än en månad tills de kommer men nu har jag något att se fram emot! Sååå nice! Nu ska jag och Andy ner och beställa tider hos frissan sen ska vi till IKEA. Vi är i behov av köttbullar, falukov och knäckebröd! ;)

KISSES


Kommentarer
Postat av: Mathilda

JAAAAAAAA Soupie vi KOMMER! BARAPAMPAMPAMPAAAAAAAAAAAAAA! Puss på dig snygging;)

2008-01-16 @ 16:26:26
Postat av: Anja

Heej,
Jaa faktiskt. Det kändes verkligen inte rätt.. Alldeles för jobbig utbildning (och tråkig) för att gå igenom bara för man "ska" göra det.
Ja precis.. vill jobba med reklam och pr. Så jag ska antagligen också gå en introkurs på berghs nu i vår parallellt med sociologin. Känns bra!
Aww ja hon är en docka. Stackarn var ju sjuk bara.. är dock på bättringsväg... lilla sötnosen!
Hur är det annars med dig? Läst att du blev av med jobbet på flannels.. :S hur känns det?
Pusspuss

2008-01-16 @ 17:04:31
URL: http://redmary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0