HATAR RUBRIKER

Har varit storm och regn heeela natten, knappt kunnat sova så mkt vinden har pipit och tjutit. Det blåser fort sjukt mkt men det har slutat regna. Skönt. Låg och drog mig i sängen till halv tolv sen gick jag upp, kastade i en tunna tvätt, satte igång diskmaskinen, käkade frulle och dammsugade lite. Jag känner att jag inte är helt ok ännu för nu när jag har hållt igång lite så är jag helt matt och kall igen... Kan jag inte bara bli frisk!? Jag måste bli frisk till Swe iallafall. Ska bli skönt och fixa håret och få ansiktsbehandling!!! Längtar. Vilken säsong av top model visar dem hemma?? Jag hittade bara några från cycle 9 som jag tänkte börja kolla på. USCH vad jag hostar!!! Nu kom Andy och Erik, ska vara lite social.


This is me today...

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anja

aww vad var det för dröm!! haha..
im here.. går ingenstans! vi kan snacka över cyber space!! haha :P
ja lillan är bättre redan.. ville precis äta lite för första gången.
ja fast den solen som jag pratade om är stendöd nu. ersatt med storm sägs det.
själv vet jag ju inte i och med att jag har husarrest och har gjort min hemtenta hela dagen.
har du några roliga helgplaner??
Pusspuss

2008-01-31 @ 19:30:02
URL: http://redmary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0