Goodnight my love ones..

Kom precis hem från Jenna, delade en flarre vin och snacka skit, så mysigt ibland och bara softa och dricka gott. Ska hoppa ner i bingen nu och gossa ner mig totalt. En slappedag imorgon också, kanske kanske en svängom på stan och kolla nån nice outfit till Lördag om det inte regnar. Det regnar nu by the way. Tur att vi bor i regnhålets (england) renghål (manchester). Men det är en annan femma. Man kan fan inte deppa 4-ever liksååååm. Jag och jenna kände oss som fjortisar idag när vi transporterade över en barcadi från min lägenhet till hennes! Good old days good old days.

Nej men kudde och täcke nu?
Måste bara göra allt tråkigt först, som att ta bort smink, rengöra huden, borsta tänderna och kissa. Jävla process för att sova egentligen. Vad vi tjejer går igenom altså ;)

Puss och kram mina älskade vänner, saknar er så.
Speciellt vissa, ni vet vilka.
And Jenna, ur the best.
KISSES

Kommentarer
Postat av: Jenna

oh thanks hun ur the best 2!! c ya 2moro!! xx

2008-01-25 @ 00:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0