girls don't like boys, girls like cars and money

Helloooo everyone!!

Nu är allt klart för två gäster ikväll. Imorgon är det match och fest! Jag är mega glad just nu, fick precis hem en till lönelapp från Flannels, så de betalade mig ändån för sista månaden! Så jävla gött med lite mer pengar i kassan, men det ska sparas till sommaren. Sen måste jag ha tips på hur man kan få tillbaka skatten, emelie vet dock, ska snacka med henne. Man måste pressa systemet så mkt som möjligt. Jag skulle egenligen inte betala skatt förrens jag hade kommit upp i en viss summa och jag är verkligen inte där på långa vägar.

Jag funderar på om jag ska ut en sväng på stan och kolla läget. Har inte varit där på ett tag dock.

KISSES


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0