You know that feeling

You know that feeling when u feel like u did nothing wrong but yet someone is yelling?
You know that feeling when whatever you say comes out wrong to the other person?
You know that feeling when everything seems to be lined up against u?
You know that feeling when all you want is a little love, and u get everything else but that...

Öh jag bara känner att ibland vill man bli behandlad så som man själv behandlar, inte sämre och inte bättre. Man kan väl hålla någon slags nivå? Hur mkt liv och rörelse det än är runtomkring sig och runt i huvudet så kan man väl ändån behålla... behålla en god min eller vad man ska säga.

Kom precis hem från Tilda där Fellan Carro och Jonne var. Kände mig dock som en pojkvänslös oälskad liten flicka i deras sällskap. Jag saknar någon att gossa med. Vad hände med de dagarna man bara rådde om varandra? Inte massa annat ivägen utan bara kärleken för varann.. Jag blir alltid så deppad vid dessa årstiderna och jag behöver verkligen massa massa kärlek eller sol! Haha. Helst bådeoch..

Nej nu ska jag sluta gnälla och tjata om att jag känner mig ensam efter knappt en vecka utan min man som typ tycker jag är gnällig och jobbig. Ska istället gå och lägga mig och sova, imorgon ska jag flyga till the UK. Pallar inte flyga, så jädrans tråkigt. Buhä.

Sov gott.
xoxo
image917

Kommentarer
Postat av: alex

men älski dåå. snart kommer du få mig.. då kan vi mysa,bråka, vara ledsna o vara glada som ett gammalt par :) saknar dig snutti

2008-02-10 @ 09:45:09
URL: http://alexandraliving.blogg.se
Postat av: Mathilda

Men älsklingen då! Var det så illa???? Det ahr varit underbart att ha dig hemma, att vi lyckats ses såpass mkt! Tiden bara rusar iväg, tänk att det redan gåtte n hel vecka! Välkommen hem/bort till manne i alla fall! Hoppas vi ses snart hjärtat! All kärlek till dig. samt "i love europe"...löket ab elller was;) SAkanr dig! Pussi puss & bamse Kramar

2008-02-11 @ 12:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0