You can stand under my umberella

Hey sweeties.

Varit på ASDA med Jenna och köpt snacks och dylikt till Lördag. Ja Carro, jag köpte brie! ;) Haha. Andy har stuckit iväg på match och jag är lämnad ensam, men Jenna kommer förbi snart så ska vi ha filmkväll och laga mat. Ska bli mysigt, sen imorgon ska jag städa det sista och förbreda mig inför två sötnosar som anländer Lördag morgon, måste fixa med planering och så också! Iallafall, nu ska jag ringa Daniella tror jag. Och planera lite. :) Carrsan, dig ringer jag förmodligen imorgon.

Vänta nu här, Carro, jag kollade precis på ett klipp från Johan Glans komediklipp, är detta din pappa i publiken eller har jag knarkat!?? SVARA MIG!
image955

Och måste bara säga välkomna hem till Sweden My och Emma ;)
xoxo
image917

Kommentarer
Postat av: carro

hahaha nej det är ju inte pappaaaa!! :P

2008-02-21 @ 22:53:58
Postat av: sofie

meeeen det ar ju MEGA likt, erkann!?

2008-02-22 @ 00:21:07
URL: http://soppan.blogg.se
Postat av: carro

ja faktiskt.. hehe jag kan erkänna det ;) ses imorgon bebe! puss

2008-02-22 @ 09:36:13
Postat av: pemmsan

taaack sa mk soppan!!! jag hoppas verkligen att jag får se dig i hbg snart, i miss uuu

2008-02-22 @ 16:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0