Watch me work it, I'm perfect

Lyssnar på Princess Superstar - Perfect och sitter här helt svettig, har varit ute i solen och powerwalkat i en halvtimme, måste börja göra det på rutin, iallafall tre fyra gånger i veckan, då hade jag verkligen gått ner i vikt, det jobbiga är bara att ta sig upp ur sängen och verkligen gå ut, sen väl ute är det ju så himlans skönt för att inte tala om hur skönt det känns nu! Hade kunnat gå en halvtimme till! Ska försöka hitta lite sommarkläder efter duschen som jag kan ha med mig på Torsdag.

image938
Vår fina byggnad till höger och vår mysiga kanal, fint det är i solen!

Min träningsoutfit & frukost/lunch!

Nej lite och äta nu, helt tomt i magen, sen en mysig dusch!
xoxo
image917

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0