Tre och ett halvt år

Ja, idag har Andreas stått ut med mig i 3½ år... Tiden går så sjukt snabbt, vi har varit sambos i ett helt år nu också. Så underbart att veta att man har någon, hoppas det håller minst lika länge till, om jag får bestämma livet ut... Min lilla gosse pojke.

På tal om att tiden går snabbt. Igår kom Carro, Issa och Tilda hit. Carro har köpt lägenhet nu och ska flytta hemmifrån, Issa funderar på sthlm och Tilda ska flytta till Paris i några månader och plugga.

Alla har blivit så vuxna och så ansvarsfulla. Vi är inte de små tjejerna längre som tog scandlines över till dk och köpte billig sprit och bara fjantade oss som fjortisar. Vi är inte de små tjejerna som hade pyjamasparty och snackade om klassens snyggaste killar och fnissade hysteriskt och glodde tjejfilmer hela nätterna. Vi är inte de små tjejerna som viskade hemlisar till varandra och hade olika bästisar. Nej, vi är inte små längre. Vi är nu stora och klassas som vuxna. Vi har egna jobb och egna boende. Vi dricker vin och goda drinkar och snackar gamla minnen. Vi sover själva eller med våra pojkvänner och snackar ofta öppet och ärligt till varandra. Vuxenlivet är vad det är, klart jag tycker om mycket i det, men inget slår det livet då man var tillåten att vara fjantig, skämma ut sig, leka lekar, ha mysiga pyjamaspartyn, snacka massa hemlisar, bryta "best friends" hjärtan och bara vara barn/tonåring. Nu måste man ha så mkt ansvar.... Ibland vill jag bara luta mig på någon och låta någon ta hand om mig... Jag vill ha någon som berättar för mig vad som är bäst för mig. Men nu är jag själv den enda jag kan fråga, och som ni vet, jag är så trött så trött på frågor...

Snackade om denna låten igår, mega bra:

Ska nog träffa Issa lite senare. Vi vet inte vad vi ska göra bara. JAG VILL HA EN BIL!
xoxo
image917

Kommentarer
Postat av: Tilda

Baby Baby,
Mysigt att ses igår!
Tack för fina armbandet verkligen, åh jag som tänkt så på sån eyeliner. Du är bara för go du ;) Tack hjärtat, du har ju redan gett mig present ju!
Nu sitter jag på jobb o kämpar med mitt ris;) hahahaha, usch, de andra äter semla för det är ju fettisdagen idag men nejdå, inte för mig inte, jag får äta minst två i heögen istället. (jag hoppar aldrig över semla, bara skjuter upp den till senare). Vi höres om veckan och das weekend. samt att vi måste planera min lite senare ankomst, samt din partajade weekend in PAris! Love you hun!
Tha Ta

2008-02-05 @ 14:45:26
Postat av: issa

Hej älskling!
Kan inte annat än att hålla med dig.. Det vi kan trösta oss med är iaf att hur vuxna vi än kommer bli, så kommer vi nog alltid vara likdana som vi är nu.. Vi har varandra. :) skickar ett sms till dig nu istället, love you!!

2008-02-05 @ 16:45:54
Postat av: diddi

guud va länge, det går undan. nej men ni e gulliga tillsammans :D

2008-02-05 @ 17:54:08
URL: http://dmathisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0