Torsdag, vilken härlig dag!

Älskar när det är sånt här väder, soligt och kallt!!! Så himla uppfiskande! Igår var jag carro mathilda hemma hos emma och lagade mat och mös och snacka en massa, mega mysigt. Älskar sånna myskvällar verkligen. Sov hos emma också så jag har varit uppe tidigt idag. Körde henne till jobb sen hängde jag med jonas och carro till maxi. Var och luncha på Mezo igår med emma sen shoppade jag två grejer på Gina, älskar den affären, den enda jag saknar i england. Köpte en kjol och en tjocktröja, lite längre som man kan ha till leggings.



Om 20 minuter ska jag hoppa på ettan här utanför och åka till Lotta på Råå och få en välbehövlig ansiktsbehandling, sen funderar jag på att sola lite tills imorgon! Bowling och utgång då! Ska bli mega skoj! Vet dock inte vad jag ska ha på mig... Ångest... Men iallafall. Ha en underbar dag i solen!!!

xoxo
image917

Kommentarer
Postat av: Caroline

skötn med såna dagar! :) köpte mig samma kjol igår faktikst, fynda den för ynka 29 kr. hittade du den också på rean? :)

2008-02-07 @ 14:43:32
URL: http://carolinenordens.blogg.se
Postat av: diddi

haha jag har likadan kjol fast i svart o blå:P

2008-02-07 @ 15:48:25
URL: http://dmathisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0