The good old days

Jag och Issa snackade om hur allt var för några år sen igår. Typ att även fast man själv vill hitta på något nytt i sitt liv och resa och flytta så vill man att allt ska vara som vanligt när man kommer hem till hbg. Man vill att alla vänner ska vara här som vanligt och att allting bara stays the same. Men det är det det inte gör eftersom alla åker jorden runt och lever sina liv. Bästa var när alla var fast i hbg pga av skolan, haha. Då visste man var man hade alla sina käraste. Caroline ringde och väckte mig och gav mig 30 min på mig att bli klar för en tripp till Väla, i utbyte fick jag låna hennes bil idag, hon är så söööt. Så vi har strosat på IKEA och hittat massa fina saker till hennes lägenhet, jag kan verkligen inte vänta!!! På fredag ska vi åka och kolla på en hundvalp som hennes famme ska köpa, jag kommer dö!!! Jag vill också ha en hund fast det inte passar min (vår) livsstil just nu.

Ska snart köra till frissan sen ska jag möta upp Emma, ikväll blir det god mat och gott vin där! Så mysigt!!

Jag vill att mitt hår ska se ut typ såhär eller Carolina Gynning stil;

Älskar denna bilden, Donna, Lollan och jag.

xoxo
image917

Kommentarer
Postat av: Sanna

Härlig bild

2008-02-06 @ 12:36:12
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Hilajna

Du är vacker du än har ditt hår kan jag gissa, har ju inte sett dig 2 minuter efter du vaknat. ;P Ha en trevlig dag Sofie.

2008-02-06 @ 13:25:42
URL: http://helenaskog.blogg.se/
Postat av: donna

Det DÄR var inte igår!! Gaah!!

2008-02-07 @ 20:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0