Shoppade igår

Heej!

Jag och Andy har legat och dragit oss i sängen och glott film tills typ nu. Så himla skönt. Han hade också köpt hem gott kött och räkor som vi ska ha till förrätt ikväll, ska bli mumma! Kanske ska försöka hinna med att gå och se den nya filmen Jumper idag också, måste dock hjälpa Jenna lite med bilen, hon är helt ledsen för den ju. (Jenna I just wrote that we need to fix ur little car because u don't like it when it's broke) Iallafall så stack jag och Jenna ut och shoppade igår, hittade följande;

x Två svarta vanliga linnen (som jag tänkte ha till kjol)
x Halsband med matchande öronhängen
x Skärp med söt liten rosett framtill
x Strumpbyxor
x En mega fin skjortklänning, vit (blir nog den på Lördag)

image953

Hoppas ni alla får en bra dag! Jag ska ha en riktig mysdag!
xoxo
image917

Kommentarer
Postat av: Mathilda

hej hjärtat!

Jag diggar också lindsay, sjukt snygg! Nu packar jag för fullt! känns helt sjukt! Imorgon åker jagtill Paris och på fredag mot alperna! lite läskigt faktiskt, men det går nog bra till slut. So sorry att jag inte kan komma,men tro mig, vi hållerkontakten så kommer jag förr ellersenare jag lovar sötnos;) Ha det nu underbart! Love u my darling1 Pussar kramar och kärlek din tildurn

2008-02-20 @ 22:08:24
Postat av: Alex

din lilla bruuunis, jag vill se de andra du shoppa oxå!!!! pusss

2008-02-20 @ 22:18:18
Postat av: Jasmine

skit snygg skjortklänning,. får man fråga var du köpt den?

2008-02-20 @ 22:23:42
Postat av: carro

guuud vad fiiin!! ses i övermorgon!!! love u!

2008-02-21 @ 11:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0