PUH

Jennas car is broke!!! Har varit nere i garaget i typ 2 timmar och fixat med startkablar och puttat på bilen som fan, helt slut nu!!! Jävla skit bil, haha. Blir sängen snart känner jag, imorgon får vi dra och handla, jag ska städa lite och glo lite mysiga filmer. Allt för att få dagarna att gå så att det blir lördag snart!

She is hot:


Jag vet inte varför jag gillar Lindsay Lohan så mkt men jag bara gillar hennes look och perfekta kropp, tycker också om fräknarna så mkt, ser så fräscht ut! You can see more in the new issue of NY.

Nej, nu ska jag börja göra mig redo för sängen.
Sov gott mina små gossar!
xoxo
image917

Kommentarer
Postat av: emelie

godnatt :D

2008-02-19 @ 00:44:06
URL: http://emelieisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0