Pannkakor och Greys

Nu har jag sovit länge, gjort pannkakor och kollat massa Greys avsnitt, så skönt och bara softa, ska börja städa så smått tills imorgon sen måste ut och köpa hem lite frukost och grejer för brödet är slut likaså mjölken. Intressant att veta va? Det visade sig dock att det inte var Carros pappa på YouTube, jag hade dock tyckt det var coolt. Igår lagade jag och Jenna mat och kollade på "Juno" och på "Blonde Ambition" med Jessica Simpson. Jag gillade båda filmerna faktiskt, Juno var såhär mysig och realistisk då Blonde Ambition var såhär tjejigt nördig men mysig! Nu ska jag städa lite smått sen slänga in mig själv i duschen och fixa håret tills imorgon så jag inte behöver tänka på det då! Sen kan det bli mer Greys, i love it. :)



xoxo
image917

Kommentarer
Postat av: Alex

du e gullig min lindsay lohan freak :) love u

2008-02-22 @ 17:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0