Nite nite...

Ska gå och lägga mig i sängen och försöka sova tänkte jag. Imorgon kommer massa besök tidigt på morgonen och sen är det match och kanske lite drinkar på kvällen! Sen Söndag åker jag ju hem, har inte packat ännu. Jag hoppas verkligen Teneriffa blir av nu, förhoppningsvis ;) Ska övertala Andy och boka imorgon och inte dra på det hela. Måste hitta nån bikini där hemma som är ok... Hmm, känner dock inte för att visa mig i bikini såhär års... Man är kanske inte den mest tränade personen i världen. Blev mega god koreansk mat idag, tog sånna genomskinliga nudlar och massa grönsaker med kyckling, mkt mkt gott.

Godnatt mina änglar.


xoxo
image917

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0