Mys med familjen

Gick upp vid tio, käkade god frukost och begav mig sen till Väla med Mami och Papi, in på Intersport och snackade med bossen som sa att han ville ge mig tider i sommar, så där har jag jobb och pengar, TACK!!! Sen kramade jag om alla på jobbet och berättade hur mkt jag längtar till sommaren, Adam ska dock sluta och svika!! Mega tråkigt... Men det känns som om sommaren kommer bli sjukt bra, eller hur Alex!? Om jag får som jag vill så kommer jag bo med Carro, jobba på IS, ha massor med mysiga kvällar, fester, småresor och massa annat, jag längtar så jag kräks!!! Sen stack vi och handlade på Maxi och sen hem till Mormor och Morfar, de är så söta. Mysigt!! Nu lagar Mami någon god mat till oss och sen kommer Issa, Carro och Tilda hit och gossar lite!! Ska bli mys!!!

Hade glömt hur sjukt nyfikna alla är här i hbg på allt.
Tusen frågor hit och dit bara för att de ska kunna skvallra
vidare, frågan är om de bryr sig alls egentligen?
Jag är rätt trött på frågor då jag inte har så många svar!


Sommaren kryper allt närmare och närmare och jag älskar det!!!

xoxo
image917


Kommentarer
Postat av: alex

min älskling älskis älsk!!! jag dör när jag ser båstad bilden, blir en favorit i repris fast ännu bättre denna gången. längtar till sommaren, kommer sitta som en igel på diig hiiiii :)

2008-02-05 @ 17:14:23
URL: http://alexandraliving.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0