Låt mig älska att bli ompysslad

I mitt förhållande är det ofta jag som pysslar om min man men på senare så brukar vi ligga typ skaföttes och massera varandras fötter, men det är ju inte så att han ger mig rygg o nack massage varje dag, jag ger mer han nack kli och massage näst intill varje dag, för jag är så snäll. Tycker dock det är lite roligt och mysigt också. Vill verkligen bli nåt inom hud/massage/makeup. Snackade massa med min moster idag när hon gav mig ansiktsbehandling. Så skönt btw. Hon är ju hur duktig som helst och hon gick 2 år i landskrona, är mega sugen men är långt ifrån ett beslut. Får se vad som händer nu de närmaste månaderna och i sommar och så. Iallafall så somnade jag nästan så skön behandling jag fick och Lottis sminkade mig lite lätt innan jag gick också med I.D makeup så jag känner mig såhär mega fräsch och ren! Fick en ansiktsbehandling till i tidig födelsedagspresent sen har jag kvar sen innan en bodypeeling!! I love it.

Lottis jobbar på AnnSofies på Råå, mega mysigt och lagom stort.
LOGO
image921
Här är gänget som jobbar där, min moster längst till höger, så söt så! :)

Bild lånad från: http://www.annsofies.se

Nu ska jag käka mammas goda köttfärs och pasta, mega hungrig!!
xoxo
image917

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0