Idag känner jag mig mega lycklig

Vaknade lite i tio och kände mig utvilad så jag lämnade min söta pojke i sängen och gick upp och gjorde lite knäckemackor och kaffe, tog precis en cigarett på balkongen och vädret är helt underbart, det är inte ens kallt!! Solen skiner och jag känner mig så himla glad!!! Kanske för att min pojkvän är helt underbar och ska ta mig till sol och värme snart, kanske för att solen just skiner idag, kanske för att våren är på väg och sommaren närmar sig. Jag vet inte men glad är jag iallfall. Idag ska jag tvätta lite och sen ska jag och Andy iväg och handla lite mat och sen en sväng till IKEA, sen i eftermiddag ska jag och Jenna till Trafford Centre och shoppa lite! Nu känns det som jag har två underbara helger framför mig att se fram emot!!! Be till gud att allt blir perfekt nu!

I kanalen nedanför är det fullt med folk som ror runder och solen bara gassar, klockan är bara lite i elva och det är redan 10 grader ute. I love it. Hoppas ni i hbg/sthlm/sverige har lika fint väder så ni också känner er såhär lyckliga och bara längtar till sommaren ännu mer!! När jag kom hem igår så var här kliniskt rent, Andy tänkte skryta att han hade städat men hans mamma råkade berätta om städerskan han hade hyrt in! Så skönt och komma hem till en ren och fin lägenhet!!


Hopefully this is what I'll do this weekend!
Nu ska jag in och fixa mig lite och försöka väcka lilla gossen i sängen.
xoxo
image917

Kommentarer
Postat av: mami

Så glad jag blir när min Fi är lycklig o glad. Hoppas att allt roligt blir av nu,jag håller tummarna. Sakn dig så mitt hjärta...Love u/kram

2008-02-11 @ 12:06:46
Postat av: issa

hej älskling! Jävla skit att vi inte hann ses innan du stack.. :( Men förhoppningsvis är du väl hemma snart igen? Gud vad roligt och kul att teneriffa blev av, hoppas att ni får hur mysigt som helst! :) Vi hörs snart baby.. Massa pussar, love you!

2008-02-11 @ 12:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0