Fredag är ändån den dagen som känns bäst

image922
Hej allihopa!
Sov hos Carro igår efter en myskväll hos Tilda. Idag har jag och Carro varit på Väla/Systemet sen har vi fixat våra hår och grejer, blev mkt bra. Ikväll ska vi ut med alla IS tjejerna, ska bli skoj och träffa alla!! Carros famme ska ju skaffa hund så de ska ut och titta på valparna idag och lägga handpenning! Mysigt! Jag ska börja fixa mig så smått. Min hy känns helt fantastisk efter behandlingen också, det är verkligen något jag vill göra igen. Sen hade jag velat ha denna kroppen också;
image923
Men man kan ju inte få allt här i livet.
Bilden lånad från Moore.se

Nej, let's fix a bit.
xoxo
image917

Kommentarer
Postat av: Michaela

Lägg ut en bild på ditt hår gumman :) nyfiken på hur det blev. När åker du till England igen? Puss

2008-02-08 @ 22:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0