Fick precis lite panik

Kom på att jag inte har något att ha på mig på Lördag på min fest! Ahh pallar inte. Jag har en grå klänning från New York men jag tycker grått är lite trist... Har också en brons kjol från New York, den kanske man kan ha? Fast vad ska jag ha till den? Hmm, ska springa ut en sväng på stan och kolla lite tror jag. Jag har inte ens hunnit tänka på en outfit och det är bara några dagar kvar (för alla killar som läser så är det katastrof i en tjejs liv när hon inte vet vad hon ska ha på sig, speciellt på sin egen fest).

Har precis städat hela lägenheten, känns skönt nu när allt är rent. Fattar inte vad som hände med städaren som skulle komma varje vecka? (andy har glömt att beställa honom) Han nämnde dock att jag hade kunnat städa och ta städarens lön, eller drömde jag bara?

Ikväll ska vi ut och äta, ska bli mys.image
Som ni kanske märker så har jag en Lindsay Lohan vecka.

xoxo
image917

Kommentarer
Postat av: Anja

Hej
Ja jag älskar verklige känslan av en ren och städad lägenhet. Finns inte mycket som kan slå det liksom.
Jo det känns riktigt bra faktiskt.
Fast jag ser ju fram emot att plugga MKV till hösten på journalistskolan. Hade inte velat läsa mer sociologi även ifall jag tycker att det är en bra allmänbildande och skoj kurs såhär en termin.
Hoppas att du hittar något fint att ha på dig i helgen.. :) Och att ni får en kul kväll!!
Puss o Kram

2008-02-19 @ 17:20:08
URL: http://redmary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0