Det är ju så varmt och skönt i sängen

Hatar att gå upp från sängen! Man tittar ut och ser mulet tråkigt väder, man sträcker ut handen utanför täcket och känner hur kallt och omysigt det är utanför sängen och vill inget hellre än att stanna i sängen hela dagen! Jag vaknade halv tolv (ja jag är en sjusovare) sen har jag legat med min iPhone och surfat tills typ nu. Så skönt, ville egentligen inte gå upp men Jenna håller på och ringer och vill göra nåt, så vi ska ta tag i min fest och köra och fixa allt man behöver till den, det är egentligen inte stor fest, mest lite dricka och snacks innan utgång, men ändån! Måste dock kolla upp om jag kan få lite bidrag då jag är pank ;P

image3280image3275
You know how much I love her

Jahapp, nej om man skulle försköna sig själv lite?
xoxo
image917

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0