BRR IT'S COLD OUT HERE

I AM BACK, MISSED ME!?

Haft en helt underbar minisemester med min söta pojkvän. Bara glassat, solat och käkat gott. Haft det hur bra som helst, över förväntan! Bodde hos Patrik och Anne (Andys bror och flickvän) och deras två hundar och två katter, jag älskar djur! Kom hem hit utan nån liten krake som blev glad. Mindre skoj var det och landa i Manchester när man hör piloten säga; "And here in Manchester the temp is 5 -" FEM MINUS. Vi hade knappt kläder på oss, frös om två hundar. Hoppade snabbt som fasen in i en taxi och somnade vid halv tre kanske. Sov länge idag sen stack andy och träna och jag gjorde mig själv en skinkomelett, hade typ inget annat hemma. Men iallafall så var semestern välbehövlig och underbar!

image951

Nu längtar jag bara ihjäl mig tills Lördag då mina älskade flickor kommer!
xoxo
image917

Kommentarer
Postat av: alex

yees i have missed yooou!! åå det låter superskönt att få sola!! vilka söta hundar föresten. när har du tid att prata? jag e ledig hela dagen imon!! pusss

2008-02-18 @ 17:51:38
URL: http://alexandraliving.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0