Sista julshoppandet

Heej alla glada!

Varit på stan med A idag och handlat de sista julklapparna och lunchat och grejat. När vi skulle börja slå in klapparna tog pappret slut så jag fick åka och köpa nytt. Nu har jag lagat korvstroganoff till oss och vi är mätta och belåtna. Ska iväg och möta alla fotbollsfruar snart och se hur vår designade väska blev in real life. Ska bli skoj och se! Imorgon åker jag hem till mitt älskade HBG igen så jag ska upp och packa lite nu. Dock är det typ bara julklappar i väskorna! :) Mysigt. Får dock ta taxi till tåget imorgon för A tränar. Usch det är redan mörkt ute...

th_69334_Jennifer_Aniston.GQ.January_2009.Scanned_by_KROQJOCK.UHQ4_122_142lo.jpgth_69331_Jennifer_Aniston.GQ.January_2009.Scanned_by_KROQJOCK.UHQ3_122_187lo.jpg
Jennifer Aniston is hot by the way.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0