SATURDAY!

Känns ändån som om det alltid händer något skoj på en Lördag! Idag har vi bestämt oss för att gå ut och käka på någon mysig restaurang i stan, E tipsade om en grekisk, låter gott va? Ska bara njuta av massa god mat och lite vin! Vi tjejer verkar ibland uppskatta det mer än våra män som mer eller mindre kastar sig i mat så fort dom ser det. Så 20 över sex går min lilla buss ner till stan.. På Lördagar går de en gång i timmen, haha. I live in the middle of nowhere! Men iallafall... Var ute och gick i 40 minuter efter A stack till samlingen, jag trodde mina öron skulle ramla av så kallt det var och så mkt det blåser ute!! Usch, riktigt ruggigt väder. Hade på mig min Puma outfit. As snyggt linne faktiskt. Kommer bilder. När jag kom hem så gjorde jag 100 situps och massa rumpövningar, glam va? :) Iallafall så verkar mina babes hemma rätt peppade inför den 25e! :) Tror typ att hela HBG är det dock. Men skit i det, så länge man är med bra sällskap har man alltid skoj vart man än är! Issa är också hemma och jag har saknat den lille bullen som satan! 

Tog en cool bild från bron jag gick över idag, lekte lite med den i datan.

Cool va?

Mitt linne från Puma;

Fint det är i ryggen va?

Nej nu ska jag kolla lite DH sen måste jag fixa mig.
Ha en underbar Lördag.
XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0