OUR BAG

Heeeej.

Nu har jag varit på mingel med de andra tjejerna. Vår väska blev jätte bra. De hade gjort 3 olika och nu fick vi bestämma vilket material som var bäst, vilka färger vi vill ha osv. Den kommer bli så bra. Vill ni tjuvkika lite?


(TVUNGEN ATT TA BORT BILDERNA, SORRY)


Vi ska göra en i den första färgen, en i denna mörkbruna och en i svart. Sen kan man ju byta sjal hur man vill. En sak gillar vi inte med den och det är namnet "WAG´s BAG". Haha. Vi försökte förklara att det verkligen är ett negativt ord men vi stod ut som de två konstiga svenskarna typ. Men men, tror dom att det namnet säljer så... Det tror dock inte jag. Let´s see what happens.

Nej nu ska jag packa det sista och sen ska jag sova, imorgon ska jag resa en hel dag igen.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

så fin den blev :)

2008-12-23 @ 22:27:45
Postat av: Anonym

fina väskor! måste varit roligt att designa själva!

2009-01-04 @ 13:59:06
URL: http://mollibolli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0