Min älskling Carrsan

Haha jag gick in på min blogg typ precis när min vän hade publicerat sitt inlägg. Som ni kanske vet är Caroline och jag som två halvor som passar bäst tillsammans och vet allt och lite till om varandra. Altså vet hon mitt lösen också. Hade jag ändrat det hade hon lätt klurat ut det på några minuter så jag orkar inte besvära mig med det :) Tyckte det var rätt gulligt med ett gästinlägg, eller hur? :) Jag skulle in och blogga om hur mkt jag precis STORTJÖT här i soffan. Gossip Girl är verkligen SÅ BRA nu att jag dör. Jag bölade verkligen så mkt att jag hulkade.... Hmmm... Nördig jag är... Men det är ju så sjukt bra/sorgligt/hemskt/jobbigt/sött/perfekt och underbart!!! Jag ska göra som Carrsan och kolla lite "Wanna be on TOP"! 

Har tänt ljus i hela vardagsrummet och "granen står så grön och grann" i hörnet.. Dock saknar jag min egna lilla gran, min man. Ni som vet, vet ju att han kallas granen. Nu har jag bara två i huset, jag vill ha tre!!! Jag är girig! Haha. 


XOXO

Kommentarer
Postat av: annika

vilket avsnitt va det som du bölade till?? hehe



nu e det uppehåll till januari=( buhuuu kommer sakna juhe!!!



puss

2008-12-17 @ 17:18:02
URL: http://annikaokenzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0