MELLANDAGSREA

Mellandagsrean får alla att tänka på en enda sak; SHOPPING! Alla springer runt och hoppas på att fynda. Jag har också sprungit på stan med min Mammi idag och jag har också faktiskt fyndat. Ett par Hilfinger jeans, en tunika från Vero Moda, två tröjor från Gina samt två trosor och ett nagellack på Åhlens. :) Jag är väldans nöjd faktiskt. Nu kommer snart min vapendragare (Carro) och hämtar mig så ska vi ha myskväll och imorgon börjar vi 09:00 på intersport för vi ska fixa lite innan vi öppnar. Förhoppningsvis kan man slinka hem vid fem tiden då istället för sex. Imorgonnatt kommer också min långe man hem till HBG. Jag var uppe mega tidigt (för mig) idag för att träna (!). Drog till aktiverum vid nio snåret och tränade en timme, kändes skönt! Nej, nu måste jag packa ihop det sista inför övernattning på Tågaborg.

Bild lånad av svd.se
See you later.
XOXO

Kommentarer
Postat av: anna

vill se juldagsfest-bilder!!

:)

2008-12-28 @ 12:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0